نه . 

 انصاف نیست.

 انصاف نیست روز تولد خواهرت آغوشش را نداشته باشی.

 انصاف نیست.

 یک روز که مجری امور چیدمان را ملاقات کنم به نشانه ی اعتراض بر این اجحاف انگشت میانه را نشانش میدهم .


 پی اس:

 تاریخ موبایلم رو یه روز میکشم عقب ... تولدت کش میاد .. کی جلومو میگیره ؟! مجری امور چیدمان؟

نظرات 5 + ارسال نظر
روناک یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 03:05 ب.ظ http://man21salegi.blogfa.com/

سلام

سلام به روی ماهت عزیز دلم

شیرین یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 06:08 ب.ظ

دست های من کوچک تر که می شوند دور می شوند
قلبم بزرگ تر که می شود
یادم که اوج می گیرد،
می آید جایی،
"تو" می شود


خیلی دوست دارم.

خودم

[ بدون نام ] دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 12:50 ق.ظ

man be envane govaho inja shahadat midaham k ensaf nist ,,,, baraye oo k Atefe mifahmado mitalabado midahad, ensaf nist k doori bekeshad....

. یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 12:32 ق.ظ http://harfaye-natmaam.blogsky.com/

نه .

انصاف نیست.

انصاف...!

اون هم مثل همه ست...

میم شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 04:51 ب.ظ

D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد