مغشوش

 تو خیال میکنی

 وقتی تلفن را قطع میکنی که " کمی دیگر زنگ میزنم."،

 من از کنار تلفن جم نمیخورم؟ هیچ کار نمیکنم تا کمی بگذرد؟

 نه آقا جان.

 بیکار نیستم.

 باید بروم جلوی آینه، موهایم را مرتب کنم و ببینم این من که میبینی چگونه است.

 باید فکر کنم که صدایت خسته بود یا نه.

 باید چشمانم را ببندم و خیالت کنم که میخندی.

 باید کلی نفس عمیق بکشم تا قلبم آهسته تر بزند.

 اما قول میدهم بیشتر هم که طول کشید جایی نروم.

 همین جا،

 درست همین جا، کنار تلفن از برق کشیده میخوابم.

نظرات 3 + ارسال نظر
روناک چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 11:43 ب.ظ

خانوم محترم...ما به شما علاقه مندیم...

: ستاره
عزیزم منم

شیرین جمعه 14 آبان 1389 ساعت 01:09 ق.ظ

yeaaaaaaaaaaah! That's you!l

عاشقه دونستنه ریز جزییاتمت م

روناک دوشنبه 17 آبان 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

گل
بذارش تو گلدون تا پژمرده نشده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد